Завдання №9 Диференціація навчання різних учнів. Тема: Підтримка учнів щодо управління траєкторією власного навчання. Організація диференційованого навчання.
Основна діяльність • Продумала стратегію для здійснення диференційованого навчання
Створила інструмент оцінювання для заохочення учнів до самоспрямованості в навчанні
Описала у блозі свої думки та враження щодо навчання за модулем; оцінити себе як організатора процесу навчання в класі, де учень знаходиться в центрі навчального процесу.
Основна діяльність • Продумала стратегію для здійснення диференційованого навчання
Створила інструмент оцінювання для заохочення учнів до самоспрямованості в навчанні
Описала у блозі свої думки та враження щодо навчання за модулем; оцінити себе як організатора процесу навчання в класі, де учень знаходиться в центрі навчального процесу.
Комментарии
Отправить комментарий